Monday 16 May 2011

hApPy TeAcHeR's DaY

happy teacher's day buat cigu2ku dari skolah rendah smpai la ke menengah smpai ke uum terchenta nih..hehe
tanpa cigu2ku xsmpai la aku di bumi sintok nih..:: but the winner of teacher's is my mak+ayah la..:)
makayah la cigu terbaik penah aku ada dlam hidup..
ajar tentang hdup,dari aku mula2 keluar kt dunia ni sampai la da besar pnjg, terlebih berat sampai lani..haish~ 
they are my precious one la..syg makayah ketat2..sapa la xsyg makyah dorng x..hihi
btw..selamat ari guru jugak bt kakak2 ku, abg, gn ipar duai..hihoooooo..kitaorg semua pendidik!! tahniah kpd makayah yg berjaya didik anak2mu smpai berjaya mcm nih..nak jdik cm makayah jgk la one day nnt:)
im proud to be a part of my family:)
saya sayang cigu2 saya la..mmmuaxx..tnapa cikgu ADILAH xkan berada di bumi sintok untk teruskan perjuangan cigu2 smua!!
love all of u<3

                                                             familyku pendidik;)


                                                my precious moment wif my beloved teacher<3
                                                         
 
                                                   my most beloved ''teacher's"


         ::saya sayang anda semua::anda semua buat saya lebih bermakna::thank you Allah::alhamdulillah::

                                                    

No comments:

Post a Comment